piątek, 28 czerwca 2013

Nie zabijajcie zwierząt dla mięsa lub dla zabawy.

Nie zabijajcie zwierząt proszę , nie oddawajcie ja do rzeźni po to by mieć mięso was to nie boli jak na waszych oczach umierają przez ludzi bez serca ja na to nigdy nie pozwolę. Ja wolę już mięsa nie jeść by one żyły. A może waszą rodzinę dać do rzeźni i ich zjecie chyba nie to więc zwierzętom tego nie róbcie  NIE MACIE SERCA DLA NICH  pomyślcie trochę za nim oddacie zwierzę do rzeźni . Ja już nigdy nie zjem mięsa nigdy nigdy . Kto kocha zwierzęta zrozumie . Inni nie mają serca dla zwierząt one też mają uczucia , jak umrą to ze starości a nie na rzeźni .Obowiązkiem istot dojrzałych, jest opieka nad słabszymi. Ja wiem, że najgorsze z rzeźni do kosz... ubój .Wielu ludzi nie jest w cale dorosła, to tylko dzieci, których ciała zaczęły się wyniszczać. Natomiast oni myślą, że to jak wyglądają świadczy o ich dojrzałości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz